پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251139
کامراني‌فر: فراخوان جديد درخواست VAR را ارسال کرده‌ايم/ جشن صعود به جام‌جهاني را در حضور بانوان و اينفانتينو مي‌گيريم
تاریخ انتشار : 1400/09/15 11:47:19
نمایش : 1291
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: فراخواني مجدد در سايت فدراسيون زديم و از کساني که نمايندگي دارند و در اين مدت توانسته‌اند نمايندگي‌شان را تجهيز کنند خواسته‌ايم تا اين فرايند را شروع کنيم.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ حسن کامراني‌فر، دبيرکل فدراسيون فوتبال پيرامون واگذاري تبليغات محيطي به باشگاه‌ها و درآمدزايي آنان اظهار داشت: اين اتفاق با تصميم رئيس فدراسيون فوتبال بررسي شد و فدراسيون فوتبال به اين نتيجه رسيد که هر شرايطي که براي فوتبال بهتر باشد و باشگاه‌ها در شرايط بهتري قرار بگيرند و درآمدزا باشند، مهيا شود. فدراسيون فوتبال هم در کنار باشگاه‌هاست و به آنها کمک مي‌کند که در بحث تبليغات خودشان ورود پيدا کنند.

او در ادامه بيان داشت: يکي از سياست‌هاي فدراسيون فوتبال برون‌سپاري است و اين که کمتر در اين موضوعات ورود پيدا کند. با توجه به اينکه باشگاه‌ها تمايل نشان دادند که مي‌توانند تبليغات محيطي را برنامه‌ريزي کنند، براي قسمتي از درآمدهاي‌شان فدراسيون هم کمک مي‌کند تا به اين درآمدها برسند.

وي درباره زمان ورود VAR به فوتبال ايران عنوان داشت: ما بعد از اين که يک شرکتي را آورديم تا VAR را براي بازي‌ تيم ملي داشته باشيم، چند روز قبل فراخواني مجدد در سايت فدراسيون زديم و از کساني که نمايندگي دارند و در اين مدت توانسته‌اند نمايندگي‌شان را تجهيز کنند خواسته‌ايم تا اين فرايند را شروع کنيم و هرچه سريع‌تر به VAR برسيم. فدراسيون فوتبال به‌عنوان مسئول فوتبال کشور در حال تلاش است تا تجهيزات VAR را به کار بگيريم.
 
کامراني‌فر در همين باره گفت: نامه‌هايي را به فيفا زده‌ايم تا بحث آموزش داوران را شروع کنيم و بتوانيم با يک شرکت طرف حساب فيفا کار کنيم و همين طور يک نمايندگي در کشور هم خدمات بعد از آن را انجام دهد. اميدواريم که اين اتفاق زودتر رخ بدهد. در حال تلاش هستيم تا يک شرکت مربوط به فيفا را به‌عنوان پايه کار قرار دهيم و تمام ورزشگاه‌ها را تجهيز کنيم.
 
دبيرکل فدراسيون فوتبال طي گفت‌وگو با راديو تهران در مورد حضور رئيس فيفا در ايران تصريح داشت: کارگروهي تشکيل داده‌ايم، چندين جلسه برگزار کرده‌ايم و در حال برنامه‌ريزي هستيم. ما مدل فيفا را مي‌دانيم و براي حضور اينفانتينو و تيم همراهش در ايران در حال برنامه‌ريزي هستيم تا برنامه‌هاي مدنظر فيفا و AFC را به نمايش بگذاريم و کار را پيش مي‌بريم. مطمئناً يک ميزباني خوب در بازي با عراق را در پيش خواهيم داشت و برنامه‌ريزي مي‌کنيم تا جشن صعود را هم برگزار کنيم و يک ميزباني خوب هم از رئيس فيفا و تيم همراه داشته باشيم.
 
کامراني‌فر در واکنش به حضور تماشاگران در هفته نهم ليگ برتر فوتبال تأکيد داشت: فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ نظرشان اين است که هرچه زودتر تماشاگران به ورزشگاه‌ها بيايند، اما يک سري قسمت‌هاي ديگر مثل وزارت بهداشت بايد مصوبه و تأييديه به فدراسيون فوتبال بدهند. جلساتي گذاشته‌ايم و از دوستان خواستيم تا مجوز حضور يک سوم ظرفيت استاديوم‌ها را صادر کنند. در حال تلاش هستيم و همين جا هم از دوستان وزارت بهداشت مي‌خواهيم که نسبت به مجوز ورود تماشاگران اقدام کنند. همه ما مي‌دانيم که الان وقت آن است که تماشاگران در استاديوم‌ها حضور داشته باشند و کاري است که بايد انجام شود.
 
وي در ادامه در پاسخ به اين پرسش که با توجه به حضور اينفانتينو در ايران و حساسيت‌هاي فيفا براي حضور بانوان اقداماتي در اين باره انجام شده، اذعان داشت: جدا از اتفاقات خوبي که در زمان حضور اينفانتينو در ايران مي‌افتد، دو موضوع خيلي مهم است. بحث اول حضور تماشاگران و بانوان در ورزشگاه است و بحث دوم هم اساسنامه‌ فدراسيون فوتبال است که بايد آن را هم نهايي کرده باشيم. فيفا روي اين دو موضوع تأکيد دارد و اميدوارم تا زمان حضور رئيس فيفا مشکلات مربوط به آنها را حل کنيم.
 
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: من مطمئنم با نگاه خوبي که در مجلس شوراي اسلامي در مورد فوتبال و ورزش وجود دارد، اين اتفاق خواهد افتاد و ان‌شاءالله با نگاه خوبي که وجود دارد بحث حضور بانوان هم حل خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html